Logo

Ovenlys-gardiner

Officiel VELUX® forhandler

0
Spar på originale VELUX og Itzala produkter
Ovenlys-gardiner.dk forsendelse og levering

Forsendelse og levering

Vær opmærksom på, at nedenstående oplysninger gælder for ordrer, der leveres til Danmark. 

 

Hvordan sender vi din bestilling?

Vi sender vores forsendelser med GLS. For at sikre at leverancen kommer frem, er det vigtigt, at du angiver modtagerens navn, når du indtaster leveringsadressen – også i de tilfælde, hvor bestillingen foretages på vegne af et firma.

Hvert eneste produkt bliver kontrolleret manuelt, inden vi sender det. Altid.

Leveringstid

Din bestilling vil normalt ankomme inden for 2 arbejdsdage, for Bornholm og andre ikke-landfaste øer tager det normalt 3 arbejdsdage (Arbejdsdage omfatter mandag til fredag eksklusive helligdage). Nogle få af vores produkter er ikke på lager og kræver en længere leveringstid.

Når du lægger varer i din indkøbskurv, vises den forventede leveringstid.

Leveringspris

Vi tager 50 DKK inkl. moms pr. bestilling. Vi har en fast leveringspris, hvilket betyder, at prisen er den samme, uanset hvor mange produkter du bestiller.


Følg din bestilling

Når dit produkt/dine produkter er blevet sendt, vil du modtage en e-mail. E-mailen indeholder et trackingnummer, så du via fragtfirmaets hjemmeside kan følge din forsendelse hele vejen hjem til din dør.

Hvis du ikke er hjemme, når din bestilling ankommer?

Hvis du ikke er hjemme, når GLS forsøger at aflevere din pakke, kører chaufføren pakken videre til nærmeste GLS pakkeshop og efterlader en seddel med informationer om, hvor du kan afhente den. 

Hvis du ikke henter pakken indenfor ca. en uge, bliver pakken automatisk sendt retur til os, hvorefter du vil få fuld tilbagebetaling på din ordre. Tilbagebetaling sker til det kreditkort, som du brugte ved bestillingen.
 

Hvis din forsendelse ser ud til at være beskadiget

Vi vil bede dig om at kontrollere emballagen, når fragtfirmaet leverer din forsendelse. Hvis der er synlige skader på emballagen, som tyder på, at varerne i forsendelsen er beskadigede, skal du ikke tage imod den. I så fald skal du på fragtsedlen angive skaden og derefter omgående kontakte vores kundeservice for at få hjælp. Hvis skaden ikke er angivet på fragtsedlen, kan vi ikke efterfølgende acceptere dit erstatningskrav for transportskaderne.